صفحه اصلی درمان برای کاهش سطح سرمی کراتینین 3.8

پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

صفحه اصلی درمان برای کاهش سطح سرمی کراتینین 3.8

صفحه اصلی درمان برای کاهش سطح سرمی کراتینین 3.8
 
بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از سطح کراتینین سرم بالا رنج می برند. صفحه اصلی درمان در میان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر محبوب است. تعداد فزاینده ای از مردم در جستجوی درمان خانگی برای کاهش کراتینین سرم 3.8 . حالا اجازه دهید در مورد آن در این مقاله صحبت کنید.

زمانی که کلیه ها به خوبی عمل نمی کند ، سطح کراتینین سرم بالا خواهد شد . اگر کراتینین در خون برای مدت طولانی باقی می ماند ، آن را باعث آسیب میشود. آن را به طول عمر سلول های کوتاه . بیماران می توان به راحتی به احساس خستگی و خواب آلودگی . بنابراین مهم است را به سطح کراتینین سرم بالا به پایین . در اینجا برخی از داروهای خانگی پیشنهاد می باشد.

درمان رژیم غذایی .

رژیم غذایی اولین چیزی که شما باید توجه است . با رژیم غذایی unproper ، سطح کراتینین خود را به رشد خود ادامه خواهد داد . یک رژیم غذایی علمی به شما امکان بیشتری برای غلبه بر این بیماری را . از آنجا که کراتینین محصول از عضلات است ، به شما پیشنهاد به خوردن غذاهای کم پروتئین . کاهش مصرف گوشت مفید خواهد بود .

خوب است برای کنترل مصرف سدیم برای جلوگیری از فشار خون بالا و احتباس آب و سدیم ، که بیشتر آسیب خواهد کلیه ها و بالا بردن سطح کراتینین . برای لیست مواد غذایی دقیق ، از شما استقبال به دکتر آنلاین بپرسید !

درمان فشرده سازی داغ .

در این روش درمانیدرمان خانگی برای کاهش کراتینین 3.8 است. این متفاوت است از همه درمان های غربی است. این در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه هدف . این است که به خارج استفاده می شود. بیماران می توانند آن را در خانه انجام دهد. با یک دستگاه اسمز ، گیاهان خواهد شد به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. سرم کراتینین 3.8 تواند به کاهش خواهد کرد اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است . بسیاری از بیماران که این درمان را دریافت کرده اند همه دستیابی به اثرات خوب و آشکار است. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: صفحه اصلی درمان برای کاهش سطح سرمی کراتینین 3, 8,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.